donderdag 2 juni 2011

Blij

Wat een leuke dag is het vandaag! Als eerste ben ik vrij (op een donderdag!!), daarnaast lees ik net dat ik een prijs heb gewonnen (Cosmo cricket pakket) bij the (Paper) Trail Makers Challenge blog (feitelijk zelfs 2 !!).  Zij hadden gedurende de hele maand mei diverse challenges op hun blog uitgeschreven en twee ervan heb ik gewonnen! Je moet er echt even gaan kijken, ze hebben er altijd erg leuke challenges.

Ook moet ik nog even vermelden, dat de prijs, die ik in februari jl. gewonnen heb bij de bloghop van ZVA Creative, binnenkort verstuurd gaat worden. Deze prijs heb ik namelijk nooit ontvangen, maar bij navraag blijkt dat mijn adres nooit is doorgegeven aan de juiste persoon. Dank je wel Kim voor het alsnog opsturen!
Bedankt voor het kijken en lezen en tot gauw!

Wat a happy day today! First of all, I have a day off (always great to get some extra scrapping time LOL), second I just read on the (Paper) Trail Makers Challenge blog, that I am one of the winners of their May challenge (in fact I won 2 prizes!!). May was scrapbooking month at their blog, and they had several challenges to play along during the month. You should really hop over there, it's absolutely fun!

Further I would like to mention that my prize, that I won at the ZVA Creative blog hop in February, finally will be shipped. It turned out that my address never reached the one responsible for shipping. So a big thank you goes to Kim Hughes at ZVA for her generousity!
Thanks for watching and reading, see you soon!


6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd hoor met je gewonnen prijzen. We zien het wel wat je er mee gemaakt hebt.
    En ik zou zeggen geniet lekker van je vrije dag.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je prijzen, geweldig hè. Ikzelf heb ook pas een prijs gewonnen met een candy en zit nu te wachten op de post. Je maakt hele mooie en bijzondere kaarten en ik ben ook volger van je geworden, ik zou het leuk vinden als je bij mij ook eens langs kwam kijken.
    groetjes Jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Sylvia, dat is super gaaf !!!!!!!!!!!
    heel veel plezier met je prijs en ook die van ZVA als je die krijgt.

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3 dubbel gefeliciteerd dan! Ben erg benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig proficiat met je prijzen zeg!
    Wat bof jij toch vaak heel erg leuk en ook ik ben benieuwd wat je er van gaat maken!
    Geniet van een fijn warm weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf meid, maar je maakt ook mooie dingen!!! laat je nog zien waarmee je gewonnen hebt??

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia