woensdag 15 juni 2011

ZVA Creative bloghop prijs

Kijk eens wat ik vandaag in mijn brievenbus vond: de ZVA Creative bloghop prijs, die ik in februari jongstleden gewonnen heb! Oké, het duurt even en je moet er wel achteraan, maar dan heb je ook wat!
Ik ben weer helemaal blij, zoveel mooie swirls in evenzovele mooie kleuren: ik kan weer even vooruit! Dank je wel Kim Hughes voor het opsturen!!
Bedankt voor het kijken en tot gauw!


Wheeoooo!!!! *dance dance dance* Look what I got in the mail today: it's the ZVA Creative bloghop prize that I won in February last. Lots of beautiful pearl and crystal swirls that finally arrived, thanks to Kim Hughes, who I'd  like to thank for being so generous! I'm happy!!!
Thanks for watching, see you soon!

6 opmerkingen:

  1. Eindelijk binnen, de volhouder wint :)
    Mooi zijn ze zeg, leuk om dat op je deurmat tegen te komen!

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. Altijd leuk om een pakketje binnen te krijgen dat je hebt gewonnen. Geniet er lekker van en ik ben benieuwd wat je ermee gaat maken.

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn leuke verrassingen die je op je deurmat wilt krijgen.
    Dus ik zou zeggen veel plezier ermee.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke prijs! Jij kunt weer aan de scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw die zijn mooi,
    gefeliciteerd en heel veel plezier ermee, we zien je kunstwerkjes wel verschijnen op je blog !!

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een bofkont zeg!
    Ik heb gisteren ook de prijs van johanna ontvangen, leuk hoor zulke cadeautjes!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat! Dank je wel alvast!
Thanks for leaving a comment! I appreciate it a lot!
Sylvia